Gido Puijenbroek.jpeg

Gido van Puijenbroek

AnalitiQs logo.jpg

Managing Director
AnalitiQs 

Gido van Puijenbroek is samen met Irma Doze eigenaar van AnalitiQs. Met een master in Bedrijfskunde op zak is Gido zijn carrière gestart als HR-transformatie consultant/projectmanager. In deze rol werkte hij vanuit Nederland en het Verenigd Koninkrijk voor organisaties als Ahold, KPN, NXP, ABN Amro, BP en AkzoNobel.

​Op enig moment realiseerde Gido zich dat organisaties op een enorme hoeveelheid data zitten en deze benut kan worden om betere besluiten te nemen over HR en inrichtingsvraagstukken. Vanuit dit aha-moment is het huidige AnalitiQs ontstaan. Bij AnalitiQs is Gido een Analytics Translator. Als Translator helpt hij HR-professionals om de mogelijkheden van data science te benutten en hij helpt  data-professionals om hun skills in te zetten ten behoeve van HR.

 

DAG 1

11.55 - 12.20 uur

Workshop SPP

Gido van Puijenbroek heeft ervaring met SPP in de hi-tech, zorg en energiesector. In deze sessie gaat Gido in op de vragen: Wat is Strategische Personeelsplanning wel en niet? En wat zijn de kritische succesfactoren voor Strategische Personeelsplanning? Na deze sessie hebben deelnemers praktische handvatten om succesvol aan de slag te gaan met SPP.

DAG 2

10.25 - 10.50 uur

Workshop Pay Gap / Equal Pay

Ramona en Gido voor menig organisatie inzichtelijk gemaakt of mannen en vrouwen die soortgelijk werk doen ook gelijk beloond worden én welke factoren een verschil veroorzaken. In de workshop leggen zij uit hoe het proces van een gelijk loon analyse eruitziet, welke data er benodigd zijn, waarom een regressie analyse niet persé de beste keuze is voor deze analyse, hoe de resultaten van een gelijk loon analyse gepresenteerd kunnen worden én zal ze tips geven om veel voorkomende valkuilen te vermijden.