JURGEN HOFSTEDE

Consultant HR Systems & Analytics

Holland Casino

Jurgen is sinds 2017 Consultant HR Systems & Analytics bij Holland Casino. Hier focust hij zich onder andere op de herstructurering van de data infrastructuur, is hij Product Owner van verschillende HR systemen en houdt hij zich bezig met de Employee Experience en de relatie tussen EX en CX. Tevens is hij gast docent aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. In het verleden is hij werkzaam geweest bij Booking.com en Inbo.

Case Holland Casino:  
Betekent een blije medewerker ook echt een blije klant?

12.10 - 12.35 uur

Het product van Holland Casino is de spannende beleving die je bij ons binnen kan ervaren en we doen er alles aan om dit zo optimaal mogelijk voor de klant te laten verlopen. In de focus op de optimale klantbeleving zijn we tegen het wel bekende credo aangelopen blije medewerker betekent blije klant (EX = CX). Hoewel er genoeg wetenschappelijke artikelen zijn die dit bevestigen leeft de vraag klopt de theorie ook in de praktijk en als dit klopt waar dien je op te focussen om de win-win situatie te creëren? Dit zijn de vragen waar Holland Casino ingedoken is met hele mooie resultaten tot gevolg. We delen graag onze ervaring met het brengen van de theorie in de praktijk en nodigen jullie hier graag voor uit.

 
MindCampus.png
HR Academy is een merk van
MindCampus B.V
Facebook.png
Linkedin.png
Blijf op de hoogte